- Nacházíte se na:
- Obchodní podmínky
Všeobecné podmínky MinutovéhoRande.cz
Nejdůležitější body obchodních podmínek:
- účastník minutového rande musí být plnoletý
- rezervace místa na akci je platná po přijetí rezervačího poplatku
- účastník se nesmí sdělovat a ani se ostatních ptát na osobní údaje
Obecné podmínky podrobně
Obsahem těchto smluvních provozních podmínek a pravidel je popis služeb poskytovaných firmou Trade Zone s.r.o., IČO 28352611, DIČ: CZ28352611 (dále jen organizátor).
Dále specifikace smluvního vztahu mezi organizátorem a klienty (dále jen účastníci či klienti), kteří využijí těchto služeb Minutového rande.
Účastník se zavazuje, že odesláním své závazné přihlášky souhlasí s těmito všeobecnými podmínkami Minutového rande.
Podmínky a pravidla registrace
Podmínkou účasti je dosažení věku 18 let a způsobilost k právním úkonům, přihlášení na webové stránce www.minutove-rande.cz, vyplnění elektronické přihlášky, uhrazení registračního poplatku a souhlas s obchodními podmínkami v plném rozsahu.
Účastník může poplatek uhradit:
- připsáním na účet č. 2500062450/2010 (nejpozději 24 hodin od přihlášení a zároveň nejpozději 7 dnů před daným termínem akce)
Pokud se tak neuskuteční, bude účastník automaticky ze seznamovací akce vyřazen.
Klient má zarezervované místo v okamžiku, kdy bude účet organizátora připsán registrační poplatek nebo v okamžiku, kdy ho klient uhradí na provozovně organizátora večera.
Uhrazením poplatku vzniká klientovi právo zúčastnit se minutového rande v dané datum a místě, na které se klient přihlásil.
Účastník ručí za správnost všech údajů, které uvede v registračním formuláři a organizátor nenese žádnou odpovědnost za správnost těchto údajů.
Organizátor se zavazuje nakládat s poskytnutými údaji v souladu s ustanoveními zákona o ochraně osobních údajů.
Pravidla o chování během akce
Organizátor akce si vyhrazuje právo vyloučit z minutového rande účastníky, kteří:
budou používat hrubé, neslušné či urážlivé výrazy,
budou dělat sexuální návrhy,
budou sdělovat a nebo vyžadovat osobní kontaktní informace
.Pravidla o zrušení účasti zákazníkem a následné přehlášení
Každý klient má právo odhlásit se z termínu akce zasláním emailu na kontaktní emailovou adresu. Nejpozději však 7 dní před daným termínem, na který je přihlášen. Na náhradní termín se musí přihlásit nejpozději 6 měsíců od odhlášení z původního termínu akce.
Při zrušení účasti méně než 7 dní před konáním akce nebo nedostavení se na akci propadá zaplacený poplatek organizátorovi akce.
Pravidla o zrušení účasti organizátorem
Organizátor si vyhrazuje právo zrušit dohodnutý termín setkání z důvodu nedostatečného počtu přihlášených účastníků.
V tomto případě mají všichni klienti právo na vrácení rezervačního polatku a to v plné výši nebo mají právo na rezervaci jiného MinutovéhoRande.
Pravidla při nenalezení vhodného protějšku
V případě, že si účastník nevybere ani jeden z protějšků, tzn. že si u nikoho nezvolí variantu ANO a nebo si nikdo nezvolí variantu ANO u klienta, tj. nebude mu zaslán email alespoň s jedním kontaktem, má nárok na jednu další seznamovací akci zdarma.
Tento nárok lze uplatnit maximálně jedenkrát a musí být uplatněn maximálně do 3 měsíců ode dne seznamovací akce kde nárok vznikl.